fucking german



jag kan inte hjälpa det, men fyfan vad jag hatar tyskar. jag har en riktigt hatiskt relation till dem. ett räligt bevis är ju Hitler, såklart vet alla vem hitler är, så mycket mer behöver jag inte gå in på det. men jag tänker på äckliga feta tyskar med sina diets jagande fruntimmer som tror att alla pratar tyska när man är utomlands. dessutom låter det som om dem har snor i halsen och hjärnhinneinflamation (jag inbillar mig att man låter så om man har hjärnhinneinflamation). och maten dem äter utomlands, vad är det? friterade katt tassar? med 10 kg smör till? och hur fan beter dem sig utomlands, köper hem en massa tonåringar på postorder (visserligen så gör svenskar, danskar m.m det, men det är extra äckligt när tyskarna gör det)
till och med i slitz, eller om det var moore så sökte dem efter tyskfria skidorter runt om i världen. det var ingen lätt uppgift, får jag tillägga.
öhhhhhhhhh, jag kan inte sätta fingret på varför jag äcklas så mycket av dem. kanske är det för dem heter Volfgang, Karl-Heinz  eller Merdith Müller? eller så kan det vara så att det är för att det kan proppa i sig hur mycket godis som helst, och inte jag? utan att sprängas? vad leverar tyskland egentligen? förutom bra ryttare i dressyr? det vill jag veta.... det enda jag kan tänka mig som är bra med tyskland är billig sprit, inget annat!

nä jag tycker inte om er tyskar.



154296-83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0