it´s a lovely day

åh vilket fint väder det är ute idag. annat var det minsann i förmiddes, då var det molnigt och kyligt. kl. 7 imorse började jag tvätta, fyfasen vad trött jag var. mormor fick hjälpa mig att visa hur tvätten fungerade, efter det så var jag hemma hos henne & morfar. hon hade varit uppe sen kl. halv 5 och bakat kanlebullar, jäkla galning. hon hade redan 4 plåtar klara med kanelbullar, jag lyckades få med mig 4-5 st som jag åt till frulle sen.
efter tvättningen så cyklade jag ner till city gross och handlade mjölk, godis & frukt och annat nödvändigt. jag solade en runda också, vilket egentligen var slöseri med tanke på det fina vädret. så man får passa på att utnyttja solen idag, jag satte mig på balkongen i shorts & linne och med en skvaller tidning och jäste. men gick sen ner till mormor & morfar och lade mig i en solstol,  läste morgon tidningen och skvallrade med mormor.

154296-84



nu ska jag hoppa in i duschen, få ner någon macka och sen är det jobb som väntar vid 16 tiden. fasen idag är jag egenligen sugen på fest, Kayne West pumpas just nu ur mina högtalare. kan man bli annat än sugen på fest då? imorron är det 100 % krök i alla fall.

idag ska legginsen fram!

ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0