jävla repriser

härom kvällen såg jag på my name is earl. det visade sig att det var ännu en repris jag såg, och det är säkert 2-3 gången på kort tid som jag sett det avsnittet. och igår så var det dax igen, först kollade jag på nayv CSI, en repris till där som jag sett ett par gånger redan, och vid midnatt så bänkade jag mig framför tvn och kollade på CSI, ett jävla avsnitt till som jag sett en hel del gånger. vafan är det med TV? visst kan man köra repriser, men inte med någon månads mellanrum. lite får dem nog tänka till. jag tröttnade efter halva programmet och gick och lade mig, och satte på nån gammal beck film som jag somnade till. så imorse vaknade jag av musiken när man ska välja vilket språk man vill se den på.

idag är jag allmänt trött, ingen aning om varför. jag sov ända till 9.30 (ovanligt nuförtiden för jag vaknar läskigt tidigt utan anledning) det enda jag hunnit med idag är frulle och en runda med sillen runt slotts cafét. jag har inte ens läst tidningen idag...
annat var det igår då flängde jag mest runt i stan och handlade mat och var i mormor och morfars koloni. men när jag inte gjorde det så solade och och brände mig helt sanslöst på magen och låren. när jag satt på jobb så tyckte jag ; vafan vad brallorna spänner (en omöjlighet med tanke på att  dem är nya och lite stora för mig) men så knäppte jag upp knapparna och var illröd.... det resulterar nog i att jag får ta det lugnt med solningen i dagarna. så idag så har jag på mig shorts och en t-shirt så det inte ska göra så ont.

jag tror det är dax att sätta upp en tvättetid också, man vänjer sig så himla mycket att ha tvättmaskin hemma. då är det bara till att slänga in en maskin tvätt när det passar en, och inte behöver man passa något  tids schema på 3 timmar.

nä, nu ska jag läsa tidningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0