omställningen

dagarna bara försvinner förbi en, tiden går så himla snabbt. under hela helgen fick jag minsann inte gjort så vidare mycket. jag jobbade både fredag-lördag, så det blidde inget partaj för mig. men vad gör det? istället tog jag det lugnt och kollade på film, och gick och lade mig tidigt. en hyffsat rolig händelse skedde i söndes morse.
jag tror själv att jag har sten koll på allting, men jag glömde att  ställa om klockan, trots att vi snackat en del om det på jobb att man inte ska glömma ställa om klockan. 7.30 ringde dem från jobba och frågade vart jag blev av, och om jag  inte hade glömt att ställa om klockan. jävla mög! haha, fast lite kul var det allt ändå. som tur är tyckte det också det.

jag har egentligen ingen som helst lust att skriva något. så jag skiter i det. jag ska istället ner till city gross och handla mat, och lämna av sillen i mormor och morfars koloni så kan han göra vad han vill där.

ps. våren har kommit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0