parfym

nu har jag gått och beställt den, äntligen. den luktar så förbannat gott. ändå sen jag var i i italien 2006 så har jag velat ha den, men jag prioriterade annat under tiden. för den är ju inte direkt gratis. 600;- för 50 ml, men jag hittade den 25 % billigare på www.parfym.se. så inklusive frakt m.m så blev det 518;- för 50 ml. det är ju överkommligt.

nu skall jag ut och sola igen. så härligt väder ute.
154296-97

ps. jag lurade mamma att jag hade tatuerat in ett hjärta på vristen/foten. (jag hade inget att göra på jobb i lördes så jag satt och ritade på min fot) så sitter det kvar ännu, och skulle faktiskt kunna vara en tatuering om man inte kollar så noga. hon skulle sett sin egen min haha. för om man säger så, så är hon inget fan av tatueringar. men jag ska någon gång i mitt liv tatuera in en dödskalle nån stans på kroppen. tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0