valborgsmäss

idag är dagen då dem flesta får sin första fylla. kanske få man kommer se små tonårsbarn ut och örla efter midnatt och kalva i närmsta buske. jag skall iallfall festa idag, efter jobb vill säga. 16-22, men jag skall försöka gå lite tidigare. först ska jag möta upp helena på tycho, tydligen är det semifinal i fotboll idag campions league eller vafan det heter. sedan ska vi  eller jag ska iallfall bort till baggens, bartömmning står på schemat idag, och så jobbar min kära pojkvän i baren. det är inte helt fel.

tre dagar på raken har jag varit nere på stan och småhandlat, ena dagen blev det underkläder, armband, en sjal och ett par skor, en annan dag shorts och  linne och sen idag så blev det utterligare ett par shorts, två linnen och ett halsband. kanske onödigt, men lite sommarkläder borde man inhandla i detta fina vädret.

nu måste jag sminka klart mig för jag ska sticka om 10 min ungefär.

tjing.

Kommentarer
Postat av: S A R A

ha en rolig valborg! :D

2008-04-30 @ 15:55:28
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: josse

detsamma du =)

2008-05-02 @ 10:27:14
URL: http://houston.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0