dagens frågor (i brist på annat)

Dagens frukost: havregröt med äpplemos, ett glas mjölk. fast en halvtimme senare slukade jag en banan på jobb

Du har på dig: en svart tröja med döskallar på, gråa jeans, svart kofta, gympisar, en indiskmönstrad sjal samt min skinnjacka.

Du får ångest när: sällan. men när jag försover mig är det illa.

Du blir avundsjuk på: folk som har det bra när dem inte förtjänar det

Vad skulle du vilja shoppa idag: stickad hösttröjor. sååå mysigt!

Du blir glad när: jag får lön haha. om jag ska vara djup så bör jag svara kärlek och omtanke m.m

Senaste förälskelse: min nuvarande pojkvän ;)

Är du kär nu: Japp =)

Dagens bästa: jag ska lösa in en check på banken, troligtvis bra!

Du blir arg när: saker och ting inte passar mig... eller när jag sovit väldigt lite, som jag gjort dem senaste 14 dagarna

Du längtar efter: en semester resa  

Dagens bottennapp: det regnar, idag igen....

Vad inspireras du av just nu: just nu? inte en susning

Du gråter åt: allt och inget. oftast på fyllan ;P haha

nu ska jag lämna bygget och åka till banken med mamma. äntligen ledig från jobb i tre dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0