dax för något roligt

öööööööh. jag orkar inte tänka idag. jag är trött och vill gå och lägga mig. men nixpix. då kommer jag inte i säng i ordentlig ordning senare ikväll/natt. törstig är jag med, eftersom jag pregat in en massa bonbon karameller i munen (lakrits godis) typiskt!
och jag fick jobba över 2 ½ timme på jobb idag. lite påfrestande med tanke på att jag slutade 22.30 igår och sen somnade jag inte förrän efter midnatt nån gång. och upp innan jag ens somnat och jobbade mellan 7.30- 16.15. vilken meningslös dag. egentligen! jag har bara jobbar, ätit middag och suttis på tradera en knapp timme nu.

nä fan vad vresig jag är! NUUUUUU är det dax för en cigg och kanske slå jeppe en plingeling. kankse han kan pigga upp mig en aning =) den förbannade lumpen började igår igen!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0