jävla ungjävlar!

igår efter jobb så blev jag hämtad, men först så skulle till tågstationen och hämta upp min lilla systers cykel. och när vi kommer fram så är jag lättad att den iallafall står kvar. men nu har du tagit ventilerna på bakhjulet. HUR LÖNT ÄR DET?! tänk om jag hade tagit tåget hem och sen skullat cykla hem. det är ca. 5 km hem till mig från tågstationen. det är inte såååå jävla roligt. visserligen hade jag fått ringa hem och bett dem hämta mig. men tänk om här inte var någon hemma?
resten av kvällen gick åt till att tänka ut hur jag hade straffat dessa missbildade ungjävlar på bästa sätt. helst hade jag först stenat deras föräldrar och sen fanskapen. bara för att det ska förstå vidden av vad deras fanstyg stället till med. eller elda upp dem!!!!! fan vad arg jag är på dem jävla snorungarna som ränner på stationen.
jag blir så trött när folk ska hålla på att små saboterar. det är fanimej ännu mer irriterande.

nu ska jag duscha och förbereda maten till ikväll på jobb.

löning om tvåååååå dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0