kriminalromaner

idag är det den 4:e augusti (som för övrigt är den månaden jag har svårast att stava till, jag fick tjuvkicka på klockan i hörnet på datorn för att se hur det stavas) men det är ett riktigt skit väder. jag vaknade imorse kring halv 8 och frös och irriterade mig väldans mycket pg.a av att regnet öste ner. vilken jävla histora....

om ca 5 min ska bengt köra mig till jobb... usch jag hade velat ligga i sängen och läsa vidare på minbok "Tyskungen" av Camilla Läckberg.
jag har gått och förälskat mig i Stieg Larsson och Camilla Läckberg böcker! eftersom jag är en riktigt bokmal så läste jag ut Stieg Larssons första bok "Män som hatar kvinnor"  när vi åkte tåget i fredes från Landskrona till Skövde.

jag återkommer mer ikväll! nu måste vi nog köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0