lite ofräsch ;)

fan vad skabbig jag känner mig. jag har inte gjort ett enda knop idag. ätit frulle, suttit vid dator och inspekterat mina affärer på tradera och läst lite. jag känner att det är dax både för en dusch och lite middag. en runda i det fria med sillen hade också varit på sin plats. men så går det när man är ledig, då gör jag ingenting. och det är skönt!
fast just nu är det ganska tråkigt att inte göra någonting. men på torsdag gäller nog jobb 7 dagar framåt! jag är ju inte direkt bortskämd med ledighet om jag säger så.

ps. vilket meningslöst skrivande....


här är en ganska sleten bild, bara för att styrka att jag ser ut som ett russin idag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0