när jag var nära att kissa på mig

jag satt alldeles precis och inne på facebook och kollade på en massa gamla studentbilder. jag vet inte om jag nämnt detta nångång. men när vårt traktor flak precis svängde in i på "studentgatan" så var jag sekunder från att kissa på mig. jag var helt vild! jag försökte hålla mej, men hur lätt är det när alla skrek och var glada. så jag tog helt enkelt upp en plastpåse och kissade i den och slängde ut den på gatan, det som då inte rann ut, haha.  fredrik i min klass undrade vem fan som spillt så jävla mycket vatten på golvet (inte fan var det vatten ;P) men det höll jag hemligt! tur att ingen trampade i det, vad jag vet. jag tyckte det var en himla rolig händelse, som jag ska berätta för mina barnbarn, vad deras gamla mormor gjorde på sin student.

åter till böckernas värld och sängen. god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0