nybadade från karlslundsbadet

uuh jag är minsann lite trött nu. jag och jeppe har varit och badat några timmar på karlslundsbadet. närmare bestämt 3 timmar. lägger man till 20;- (tror jag det var) så hamnar man på relax avdelningen, d.v.s man får bubbelpoolen i princip för sig själv och en ångbastu. vi minglade lite i dem större poolerna, simträning typ 100 m , mer get vi inte hehe.





just nu sitter jag och läser den 3:e boken från Stieg Larsson Luftslottet som sprängdes. och om ett tag ska vi köra hem till mig och hämta några liter sprit. för som sagt ikväll ska vi supa skallen i mindre bitar hihi ;)
och jag mäste ge mig själv lite cred, jag har betalat min "hemavgift" till mamma, lagt undan 4000;- och betalat alla små räkningar bland annat en räkning till videomix/hemmakväll (vi glömde lämna filmerna) och min cykelförsäkring haha. och jag har ca. 10.000;- kvar som jag kan "göra vad jag vill med"! fast jag ska lägga undan minst tusen kr till. men det är bra såhär långt!

nu ska jag fortsätta läsa.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0