populära coca cola glas!

vilken modefluga dessa coca cola glasen från McDonald´s har blivit. vartenda hushåll äger säkerligen ett par stycken. jag sitter just nu på tradera och förundras av att folk köper ETT glas för uppemot 100;- hur galet är inte det? plus frakt då mellan 33-55 kronor. STYCKET! haha 150;- spänn för ett glas som du får gratis när du du beställer en valfri plumeny. det är helt absurt om någon frågar mig.
själv äger vi här hemma inte ett endaste. det tyder kanske på att vi inte är på McDonald´s speciellt ofta. usch tänk om denna kampanjen hade funnits i USA! då snackar vi inte ett 4-pack donken glas i varje hushåll  inte. snarare ett 40 tal. sjukt! fast jag faktiskt erkänna att dem är snygga. men tydligen inte så hållbara. nåja, det är inget som jag tänker samla på! offra sig för macedonkan mat ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0