regn och allsång på skit skansen!

större delen av denna sommaren har varit molnig och regnig. även om vädret idag och igår är ett undantag med 22-24 graders sol, så är det förbannat tråkigt! fan vad tråkigt att ha semester i ett sådant skit väder..... till helgen lovas det åska. kul ju. även molnen ska titta fram med en och annan regnskur. det vet man nu vid detta laget att det kommer regna HELA DAGEN! äh vad tråkigt att babbla om vädret.

såhär såg det ut en molnig dag i juli!





igår läste jag den gratis tidningen om Lund och Malmö. den hette nog punkt se! innan, sen blev den uppköpt och så vidare. så jag vet inte riktigt vad den heter. men på tv avdelningen var där en kvinnlig kröniker, som skrev en jätte bra krönika. hon hånade ALLSÅNG PÅ SKIT SKANSEN! som jag också hatar att veta av, jag har sett det under få sekunder och ångrat mig bittert att jag råkade zappa förbi kanalen. varför körs denna plågsamma långkörare fortfarande på tv (?)
snälla sluta sända möget (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

nu ska jag ut och läsa klart en annan av Camilla Läckbergs böcker, nämligen Sjöjungfrun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0