det där med julen.

idag är det dax för ännu ett kickboxingspass. det är en hel vecka sen jag skrev sist och då skrev jag om min senaste bedrift! nu snart runt 17 tiden hämtar ida upp mig. innan dess ska jag ha hunnit laga middag och äta middag. jag känner att jag har ganska så bråttom. det blir taco, snabbt och enkelt!

just nu orkar jag inte läsa bloggar, (i princip) allt handlar  om juljävlen, äcklig glögg, julklappar och så vidare. det är enstaka bloggar som tillför något i denna blogghysterin om julen. jag har handlat alla mina julklappar och jag tänker inte äta någon julmat mer än nödvändigt. som vanligt blev mitt förslag nedröstat att äta taco till julen. jag undrar varför egentligen? idag läste jag i tidningen att den traditionella julmaten håller på att försvinna och ersätts med annat. fan att jag inte kommer på vilken som är på "utelistan" och "innelistan", det var iallafall ingen förlust att några sorters mat försvann från julbordet =)

nä, nu jävlar får jag lägga på ett kål!

skål för att julmusten iallafall finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0