imorgon åker jag.

tja, om ett dygn är jag långt uppe i sverige. närmare bestämt sälen! 
just nu håller jag på att packa, eller jag har gjort det i typ 3 timmar.
det är sååååå tråkigt! jag har lagt fram en hel del kläder som jag tänkte ta med, men efter en stund tröttnar jag och börjar syssla med annat. jag har designat en egen "ljushållare", packade undan lite julklappar, ätit en polkagris stång, gick ut och rökade och organiserade bland mina filmer. för att bara nämna några grejer.
jag gör verkligen allt för att slippa. nästa steg i slippa-undan-att-packa är att gå och duscha.
men i en vecka framåt kommer vi ha mega skoj, så jag får väl stå ut med att tråka ihjäl mig med packningen.

förmodligen så ska vi åka till teneriffa i början på februari, vi har ett par hotell vi fastnat för. faaan vad gött! det känns som det är jätte längen sen jag var på solsemester, men det var ju faktiskt i mitten på januari detta året.


 
jag klädde ut sillen till en julhund ;)


jag tänker inte skriva mer om julen, det får fan räcka. inte mer än att vi hade trevligt och jag provsmakade sill! hemskt misstag.........

jaha, då får jag väl återgå till den tråkiga packningen.

Kommentarer
Postat av: eem

Så söt!

2009-02-05 @ 14:56:37
URL: http://emeliemalmborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0