kiwi salva och kickboxnings premiär

detta är nog något av det godaste jag luktat på, på tre år eller någonting sådant. jag beställde sånt smashbox smink för någon vecka sedan som motverkar glansiga pannor och annat trams på eleven.se, så fick man som det så fint kallades för en godispåse. och i denna godispåsen (som jag nästan blev gladare för) så fanns en pytteliten mini version av denna hudlotion, som jag tror luktar himmelrike.
så detta beställde jag hem nu, plus en annan till min lillasyster i julklapp som hon ville ha.
jag känner att det är dax att krypa ner i sängen och kolla på jalla, jalla. efter mitt stenhård premiär pass på kickboxningen idag så är jag helt slut i kroppen. undra hur jag ska kunna jobba imorron med min framtida träningsvärk?



Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jotack för cyklar, om man hade haft en... kanske är tid att införskaffa om bilen strejkar fler gånger :)

2008-12-09 @ 09:27:58
URL: http://madeleinejivenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0