dumskalle

jag sitter här framför datan och tänker tillbaka på min gymnasie tid (när man säger så känns det som år och dar sen, men så är fallet faktiskt inte). det jag filurar på är att jag gick nog inte en hel vecka i skolan, utan att hoppa över någon lektion, eller i vissa fall en dag eller flera dagar. vilket jävla slöseri! sånt ångrar jag lite grann, nu såhär i efterhand. tänk så mycket äbttre betyg jag hade haft om jag skärpte till mig (ibland råkade det bli till ett visst mönster att jag sket i att gå på ögats lektioner, våran skelögda räliga historie/religions lärare, hom vad hemsk!)
tänk om jag hade gjort läxorna ordenligt?! vi hade ett arbete som hette tidslinjen i tvåan, alla andra började minst 1-3 veckor innan, jag började 2 dagar innan och slet ut mig totalt, bara för att få skitet färdigt i tid. hur skulle det varit om man i alla fall började en vecka innan? dum som man var tänkte jag inte på det då! (lägg märke till "var dum" haha)
studeten var en mycket trevlig dag ! fyfan ingen dålig känsla man hade i kroppen den dagen. hela stuudentveckan var fantastik och rolig.

nä ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0