framtiden

när man tror sig få till ett hyggligt inlägg, vad händer då? jo då hänger sig sidan, och inget sparas. jag satt säkert i 20 min igår och skrev om allt möjligt, och så gör datan så mot en. förargligt.
bland annat så skrev jag om att jag vidgar min vyer en aning, söker nämligen jobb i danmark igen, närmare bestämmt som flygvärdinna. själv tycker jag det är ett coolt jobb, och lönen mina vänner är 100 ggr bättre än den man har i sverige. fast det kvittar nog nästan vad man har för rykte, man får bättre lön ändå. 150;- i timmen är aldrig fel (utan andra tillägg som o.b) självklart ska man ju få jobbet också, denna gången har jag inte lika stora förhoppningar om att jag får jobbet/jobben jag sökte faktiskt 5 olika jobb. det är ju inte heller det att jag är arbetslös, vilket är en jävla tur, för det är många ungdomar som bara driver omkring och inte gör något om dagarna.

nu ska jag faktiskt ut och rida, sen in till stan och sola en halvtimmer (för en billig peng, hehe 15 ;-/halv timme), sedan är det jobb som gäller kl. 16-22.30!

ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0