hel och ren

och tiden bara går, det var ett antal dagar sedan jag skrev här. om jag ska vara ärlig så har jag minsann inte haft tid, jag har jobbat 7 dagar i sträck utan någon vila, så det så. och under min lediga tid så prioterar jag inte riktigt min blogg.
men imorrn tog jag mig friheten att vara ledig, dels för att jeppe är hemma, och så skall vi hem till hans mamma i hofterup imorgon.
alla hjärtans dag blev ett fiasko, jag jobbade över, hem till angelica, sov mellan 16-19.30, stack till don perdo och beställde kebabtallrik, tillbaka, käkade den och glodde på tv och sen sov jag. men vem bryr sig? jag tycker alla hjärtans är en töntigt tradition, om man nu ens kan kalla det tradition. på sin höjd kan jag tänka mig lite mys, köpa geléhjärtan (så classy då ;P) eller någon liten "överaskning".

två dagar under denna veckan har jag varit på karlslund och badat, hur skönt som helst. jag har hållit hus på relax avdelningen och slöati bubbelpoolen. knappt en människa där, så man slipper en massa spring. idag så hade jag bestämt att jag och jeppe skulle dit och bada. vi hade mega trevlig om man säger så ;) åkte direkt därifrån till jobb, och här sitter man nu.
igår kväll så var jag en stund med mamma och bengt hos ronny och inger och åt varma mackor och drack öl ;P sen åkte jag in till stan för att  träffa jeppe, och vi var bara hemma hos honom och drack öl och kollade på nån sketen film på tv. ikväll så ska jag hem igen till jeppo, han har nån slags förfest hemma ocg antagligen blir det ner i stan och valsa omkring inatt.

näfasen, nu orkar jag inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0