lugna puckar

men vilket mögväder det är ute. för dem som inte gett sig ut än, så blåser det nått så frukansvärt! jag tänker minsann inte gå ut och partaja ikväll. för den delen så ska jag & jeppo ta det lugnt idag, mysa och sådant trevligt.  han har legat i krig i 3 dagar, så det tar ju lite gran på krafterna. men imorrn så, då blir det banne mej fest. vi ska nog först hem om mig en runda och vara sällskaplig. får se vart det bär hän imorrn kväll!
just nu sitter jag på jobb och håvar in pengar ;P det har varit en riktigt lugn vecka, denna veckan. jobbat ett par dagar bara, lite annat än förra det blev många dagar på sträck.

nä nu har jag inte med tid med detta. 

adíos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0