påhittigt?!


det är attans rent, när man går omkring och grubblar på saker och ting så glömmer man bort det när man ska sätta sig här och knappa in det i sin blogg. sanslöst. innan idag hade jag världens bästa "sak" att skriva om idag. men kommer jag ihåg den? nixpix. så jag får väl drälla om nått annat skit som hänt idag. en helt vanlig tisdag, hade jag gått i skolan hade jag hatat denna dagen, vet ifan varför jag aldrig tyckt om tisdagar, eller jo det hänger nog kvar sen lågstadie tiden då man fick fisk i skolan och hade matte på schemat. ingen höjdare om jag säger så.
det blev hämtmat idag, som vanligt åt jag kebab tallrik (som för övrigt var smarrig). vidare en sväng om anton där vi käkade ihop och sen fick man tänka på refrängen och åka hem till hästarna. har mest bara suttit vid datan under eftermiddan/kvällen och kollat på diverse vårjackor. och snart får jag väl hem mina replay byxor, som är skit snygga. fast lite har jag dock rört på mig, jag har gått två runder med sillen idag.

nä fan jag har bara tråkiga saker att skriva om, så då skiter jag i att fortsätta.

ps. jag kommer som vanligt att sakna jeppe, som inte kommer hem förrän den 7:e mars, alltså nästa fredag ;( jag tror tiden kommer snigla sig fram.



154296-74

jag älskar denna bilden ! (Christina Aguilera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0