relevant

jag vet inte varför jag fick för mig att skriva i min blogg nu. tycker inte att jag kommer på något speciellt att skriva om. kan uppdatera hur min dag varit. sov hos syrran inatt, eftersom jag jobbade kväll igår. mamma ringde och väckte mig efter 10 någon gång. sen tog jag och angelica tag i storstädning av lägenheten, och det blev riktigt fint, allting glänser. dem har börjat komma i ordning numera, igår var dem på IKEA och inhandlade soffbord, matta, massa gardiner, hyllor och annat.
nu under eftermiddan har jag putsat två sliver skedar (!), ridigt en tur på houston och ätit middag.
håller på och ska göra vid mig, och packa kläder till helgen, sen ska jag träffa jeppo ;D

såja, nu har jag slängt in några rader.

ha en trevlig helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0