det började bra, men sen så

jag kan inte hantera pengar. egentligen hatar jag pengar. men jag kan inte leva utan dem. igår var jag på välan med bettan och gjorde av med nästan 1000;- som jag borde sparat. jag inhandlade ett par gympaskor, en skjorta, en t-shirt, ett festlinne och en polotröja samt en boxer push up, haha låter skruvat men kan kanske vara en bra investering nån gång. visserligen var i princip allt på rea, och jag fick det ganska så mycket billigare. men jag borde inte handlat, jag borde blivit hemma.
idag vet jag inte vafan jag ska göra, kanske in och hälsa på syrran ikväll. det får man se. jag tror jag skall kolla klart på Traffic snart, för jag var för trött för att se slutet.

jag retar mig nått fruktansvärt på en sak, imorse vaknade jag halv 7 och kunde inte somna om, vafan ska jag göra uppe då? jag jobbade ju inte idag, så där låg jag vaken i 20 min innan jag till slut lyckades somna om. det var lika dant igår, och då jobbade jag inte heller. usch jag vill fan inte ha en egen tidsinställd väckarklocka.

en sak till; jag fick hem rättegångspapprena igår, så satt och läste eller skummade igenom det "intressanta".
1 och 3 månader är ETT FÖR LÅGT STRAFF!!!!
en kille som blev rejält misshandlad fick ta emot sparkar mot huvud, mage och rygg, när han låg ner och försökte skydda sig. som en slutklämm stampade dem han i huvudet innan dem smet från plasten, såna ynkryggar som dem är. killen hade blåmärken över hela kroppen, en knäckt käke, ett stort blödande sår på hakan (där han senare fick ärr), ett blödande sår på bröstet och mycket ont i revbenen. man får inte heller glömma, att flickvännen till killen som får stryk, försöker gå imellan men möts av samma våld, 5-10 slag med öppen hand. helt oprovocerat (enligt vittnen) började dem två banka skiten ur en kille.

sin flickvän som den ena av dem prylade tog han strypgrepp på, boxade och slog henne i huvudet, även bakhuvudet, ryggen och magen. slog henne med tillhyggen och puttade henne rätt in i en kaktus.
hon fick igenom murade ögon, smärta i hela kroppen, full av blåmärken och  självklart livrädd. vem fan hade inte varit det. anledning då: han var trött på hennes snack och sen ville hon köpa en julklapp till sin systers pojkvän, vilket gjorde honom svartsjuk.

och sen kommer mitt "fall" jag får en spark i huvudet av en av killarna när han tar sats i ledstängerna på bussen och sparkar mig allt han kan i bakhuvudet. givetvis förlorar jag medvetandet. jeppe försöker gå imellan detta och får ett sprucket ögonbryn!
vilka människor gör så? vem prylar sin flickvän? vilka stampar och slår någon som ligger ner, som dessutom två stycken? vem sparkar nångon med sån kraft i huvudet? vem slår på tjejer överhuvudtaget? hur fan är man funtad? båda killarna hade flera domar på sig sen innan, bland annat narkotikabrott, smitning, olovlig körning, misshandel och rån!
dessutom så har den ena sökt psykhjälp den senaste åren. vilket misstag att låta såna fårskallar gå fria.
vilka jävla kräk, dem borde få 5 år i finkan vars istället. dem kommer fanimej inte bli rehabiliterade av det, jag tror snarare det kommer bli värre. fan vad jag hatar dem! jävla avskumm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0