det börjar närma sig

nu börjar det dra ihop sig för min resa. på fredag 7.30 ifrån landvetter (göteborg) så åker vi :D ska bli hur jävla trevligt som helst, bara massa bad & sol. har förberett mig lite gran och solat solarium ett par gånger, som man hinner får lite mer bränna! jag snyltar solariumet på mammas jobb, 15;- för 30 min. riktigt billigt och redigt bra lysrör.
var nyss iväg på rasten på jobb och hämtade ett nytt pass, och efter jobb ska jag upp till helsingborg för att växla pengar, kanske ta en sväng på stan där och se om man hittar nått kul till resan. sen ikväll så tror jag att jag & jeppe hittar på något trevligt.

nä, får fortsätta med mitt nu.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0