det där med att packa

jag håller på att packa mina kläder nu. rent logiskt så går min "packning" inte ihopa, jag har tänkt att ta med ca. 7 klänningar, 6 par shorts, 3 kjolar, några par byxor, några tunikor och såklart en jävla massa linnen och t-shirts och annat tänktbart. men saken jag skulle komma till är att, under veckan vi är borta så är det en omöjlighet att jag ska kunna använda hälften av dessa kläderna. så varför ska man släpa med sig så jävla mycket kläder? jag har redan några utvalda kläder som jag vet med mig, att dessa kommer jag inte ens titta åt, när jag ska välja kläder på hotellrummet. egentligen gillar jag inte dem, men lik förbannat ska jag ta med mig dem, jag tror att jag tycker synd om mina kläder som inte får komma till användning. det är likadant med skorna, har med mig tre par flip flop, två par pumps, ett par slipinskor, två par ballerina skor, gympadojjor, och ett par sandaler (gud vad sandaler låter töntigt), hur ska alla dessa skor komma till användning? fast det är nog större chans att jag använder mina skossor än mina kläder.
och apropå kläder så hade jag & bettan en massa auktioner ute på tradera, jävligt bra för man får sålt mer eller mindre allt skit som man inte vill ha. lite halvironsikt är det nog ändå en sak, bettan har en hängselklänning (sån som finns i alla ginatricot affärer, men utan tröja under. denna skapelsen hade hon köpt på ullared för 99:- och får sålt den för 101;- haha det är sånt som är en bra affär. själv fick jag sålt en massa gammalt skrot från min gaderob.

nähe, nu får detta räcka. skall ladda min mp3 med ny musik och min lur får nog också få sig en uppdetaring.


tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0