det här med politik

jag retar mig nått så fruktansvärt på vissa saker, bland annat folk & politik. tror ni Svergie demokraterna är något parti med bra politik? nääääääääääää, för det enda ni dårar känner till att dem är främmande fientliga... jaha och mer då? skall något parti med EN ENDA åsikt få styra sverige, vad ni veterligen vet om? hur hade det sett ut om dem satt vid makten nu, och ni vet inte ett endaste dugg om den resterande politiken i deras parti!!! vem fasen känner till något mer om SD? nä fan tar er, ni som inte kan något om politik, jag kan inte vidare mycket, men försöker få fatt i fakta innan jag höver ur mej dumheter som; "mer makt till sverige demokraterna o.s.v, eller varför dem inte sitter vid makten så vi hade fått bukt på spaggarna"

jag blir fanimej trött på er, era jävla plattfiskar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske också borde ta reda på lite mer fakta innan du påpekar att Sverige demokraterna bara står för en sak.

2008-01-03 @ 20:38:55
Postat av: Anonym

har jag sagt det? "folk" vet i princip bara om att SD står för en sak. jag sa inte att jag tyckte det. ps. töntigt att vara anonym!

2008-01-04 @ 16:33:08
URL: http://houston.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0