filmkväll

ikväll mina vänner så ska jag kolla på "the commitments" riktigt jävla vrickad film (eller egentligen är den väl "bara ganska" skojig, men en karraktär i filmen är ju helt utflippad. inte så länge sen jag & jeppe såg den, men jag skulle tvunget köpa den idag, när jag i onödan åkte till center syd, eller nja jeppes present var ju nödvändig men resterande köp såsom en bikini, öronhänge, en sjal, nytt puder (det var det enda bra köpet & dyrt var det oxå...) annars 1000;- åt helvete, rent i onödan, jag blir sur på mig själv, för jag borde sparat dem till resan. istället får jag låna desto mer pengar, som lämnas tillbaka i slutet på januari (när jag får min FINA lön) så mycker jag får i lön då, så mycket pengar har jag nog aldrig haft :D

imorrn blir det partaj! får passa min rygg för håsing klämde mig i boxen när jag skulle släppa in odjuren. blir så trött på alla jävla pissungar som ska smälla smällare & rakter, speciellt när nyår var för några dar sen.
det är då håsing klämmer mig i dörren ;( vet i sören vad det blir för prataj men något skojigt får det bli, nu när sigge fyller år!

ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0