halv grekisk mat

jag har fått dille på att hitta på egna recept, eller försöka komponera ihop lite blandade, mellan mitt eget vis och recept som redan finns. ett som jag kör stenhårt på, och som jag älskar så jävla mycket (självfallet onyttigt) är;
pommes med ungstekta tomater med fetaost på. först å främst lägger man in pommesen med söndersmulad fetaost på i  5-10 min, man skivar tomaterna och lägger på plåten och in i ugnen igen och strör på mer fetaost, även på tomaterna. efter 10 min ca så ut med plåten. så jäääääävla gott! jag är själv inte så himla glad för fetaost annars, men detta är smarrigt. just nu har jag faktiskt en plåt i ugnen som jag snart måste ner och ta hand om!

ååh, rättegång imorrn. hade möte med vår biträdande åklagare idag, fasen vad rörigt allting är. men vi kan fanimej inte ha en bättre biträdande åklagare, vår riktiga åklagara har blandat ihop de olika åtalade....  så vissa saker har skitit sig, men förhoppningsvis skall det gå bra! jag börjar bli lite halvnervös.

nu är tiden snart ute på klockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0