I huvudet på Gynning

Carolina Gynnings program kan vara det sämsta som gjorts, bara namnet "i huvudet på Gynning" får mig att ta en eller två funderare. först och främt så tänker jag inte klanka ner på att hon är en korkad bimbo eller spåndum, eller nä där ångrade jag nog mig, för denna kvinnan visar inte upp en vidare smart bild av sig själv. kan tänkas att hon "gör sig korkad" jag får hoppas att hon gör det (?) visserligen såg jag bara 15 min av det, kanske var resterande minuter mega bra och intressant. men jag tvivlar på det, tyvärr. men det jag reagerade på var "Gynnings gäng eller gynning gänget" där frågades det något om barn och då svarar en jävla kärring att hon tycker barn är jobbiga och mest är ivägen, värst av allt tyckte hon om  barn som var under 2 år, men hon själv är mamma. jag tror att jag hade börjat hata min mamma i fall hon sa så. visst, kärringen kan ha ändrat sig under 30284093748375 åren som gått sen hon klämde ut en unge, men jag tvivlar även här. och även dumskallen alex schulman, som kommenterade, han är så ful att jag vill kräka. dem som gjorde låten "alla som inte dansar är våldtäksmän" tänkte nog på fåntratten alex, att han var idealet för dem som inte dansar. och hans f.d blogg eller om nu skräcködlan börjat blogga igen. den kan vara det tråkigaste jag läst......

men jag väll inte vara negativa, det finns säkert undehållning i hennes program, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0