jag & min lasange

aha, som jag misstänkte blev min lasange skit god. jag tror jag kan vara världens bästa på att göra lasange, i alla fall vet jag med mig att det är den godaste jag har ätit. medan dem andra spånrullarna åt kylling & pommes, vilket jag inte tycker om (kylling då alltså), så gjorde jag egen middag. passade mig utmärkt!

det är riktigt typiskt, har gått med huvudvärk hela dan. har gjort allt (utom tagit värktablett) men den försvinner inte. har fått frisk luft, "motionerat" i form av en ridur på håsing och druckit vatten som man skall göra. men inget hjälper. tror jag ska gå och lägga mig tidigt idag, man vet inte om man jobbar imorrn bitti. först å främst ska jag duscha av mig och kolla på antingen Reservoir dogs eller Natural born killer,  och sen ner i loppelådan och sova.



154296-69



jag har försökt få fatt i jeppe, men han svarar inte. inte så konstigt egentligen, han försöker väl bekanta sig med folk och vad man nu sysslar med i lumpen. livet är grymt mot en, jag träffar inte jeppo förrän nästa fredag igen, det är lång tid med tanke på att vi brukar träffas mer eller mindre  varje dag. får väl försöka sysselsätta mig med tråkig saker så tiden går fort. men det skulle inte förvåna mig om tiden sniglar sig fram bara för det.
jag kommer sakna han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0