mitt beroende

jag har en hat-kärleks relation till nässpray. när 1800 frös ihjäl blev jag förkyld på riktigt, nu snackar vi rinnande snor, nyser konstant,  ja ni kan själv tänka er hur fräsch man är. enligt förpackningen skall man använda otyget i cirkus en-två veckor. efter lite snabb huvudräkning visas det att jag borde sluta använda nässpray för väldigt länge sen, men jag är beroende. jag blir direkt täppt i näsan och sitter och snörvlar, och har svårt att andas.
det är hemskt! och det resulterar alltid i att jag inte kan låta bli att använda sprayet. så jag kommer heller aldrig bli av med min "fejk förkylning". det kan gå nästan en hel dag utan att jag knarkar, men framåt kvällskvisten så är det klippt, då börjar svårigheterna igen.

jag blir så trött på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0