mitt i veckan

idag har jag varit desto aktivare än igår. mamma kom in och väkte mig och frågade om jag hade några små hänglås och om det fanns nyklar till det. åh, så fick man masa sig upp ur sängen och leta reda på det. så "redan" halv 10 imorse var jag uppe. tycker det är tidigt med tanke på att jag är ledig! en runda med hundarna i skogen har det blivit och fått mockat i stallet har jag också hunnit med. samt möblerat om i mitt rum, tog ner gammalt skräp på väggarna, som jag tyckte är lite töntigt att ha uppe. jag hade tänkt att hänga upp lite foton istället, tycker det är trevligare än tavlor. har precis skrivit ut lite bilder sen semestern som jag ska hänga upp sen.
jaha, snart är det dax att duscha, jag ska in till stan och sola och sen hem till syrran. förmodligen käka & kolla på nån bra rulle, får helt enkelt se vad vi gör.
himla bra att tiden i alla fall går relativt fort, så slipper man längta så mycket tills jeppe kommer hem. imorrn är det exakt en vecka. och ja imorrn så blir det krök med sälen, det vankas utgång i helsingborg. haha får se hur jag löser det ekonomiskt, för jag är MÅSTE spara mina pengar.

en sista sak, jag brukar aldrig vara inne och kolla min statistik på bloggen. men igår så hade över 300 st besök på  min blogg. skriver jag så intressanta saker? eller så är det så att jag skriver korkade saker? haha vem fan vet.

öh, carolas jävla böglåt från schalger EM sattes på, på min winamp! jag HATAR schlager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0