my trial

vilket drag att ha en biträdande åklagare med oss, undrar hur fasen vi hade klarat oss med den fåntratten till åklagare som vi fick!! enligt min mening var han helt inkompetent och inte vidare påläst om "fallet". när vi mötte han utanför salen, så sa han knappt hej och skulle direkt och språka med nån annan, tycker han kunde visat mer respekt, för det var i en ganska så obekväm situation vi befann oss i.
jaja om ett par veckor så kommer domen, och hoppas det går som jag vill hehe ;D

oh yes ikväll är det partaj, efter rättegången käkade vi på BK och efter en natt med drygt 3 timmars sömn och en ganska spännd och nervös dag, så slängde jag & jeppe oss på sängen direkt när vi kom hem, lika dant gjorde resten av familjen och sov i 3 timmar hihi.

ajdöss nu skall jag dricka öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0