slutet gott

här sitter jag och är taggad, taggd för jag lyssnar på dire straits & eric clapton live med Layla, det är musik mina vänner. och riktigt bra får jag tillägga.
jaha löste sig gårdagen? javisst gjorde den det, en riktigt svart måndag på många sätt.
men ju mer det nalkades kväll så lugnade man ner sig. igår slösade jag nog bort 6-7 timmar på att sitta vid datan, för att hitta nån passande billig resa. är det någon som behöver hjälp med att hitta andra resebolag än apollo &  fritidsresor m.m kan man fråga mig, för jag vet allt ;P. men jag & jeppe bestämmde oss till slut för en ospecificerad (?) till sharm el sheik, för nästan 6000;- sammanlagt, men det "sämsta" hotellet vi får är 3 stjärnigt med pool så det är alla tiders ändå! klockan halv 1 inatt så bokade vi och betalade resan.
och angående rättegången som stundar på fredag så går väl det framåt också, mamma håller på och ringer omkring till alla viktiga människor och fixar advokat eller åklagare om man skall vara helt korrekt. samt att jag ska få träffa nån person från brottsofferjouren (jag tycker det låter töntigt, men hon skulle bara förklara hur allt går till och saker som jag behöver få reda på) nog om det nu.

igår så gjorde jag  världens godaste tsatsiki med vitlöksbröd och gick omkring och stank smarrigt resten av kvällen hehe.
har inte så mycket mer att tillägga än att "allt är löst" händer något trams nu så får jag spader...

får se vad jag ska göra ikväll, förmodligen ta det lugnt, för jag ska jobba imorrn. första gången sedan mellandagarna, vilken semster jag redan har fått mig!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är såå avundsjuk, Sharm El Sheik är perfekt. Men Jeppe får hålla i dig! take care :)

2008-01-23 @ 15:39:18
URL: http://adawi.blogg.se
Postat av: Josse

haha om han fick, dem lade bud om sina jäkla kameler ;P förvisso på skoj. ooh ja, ett jävla bra ställe

2008-01-26 @ 19:44:05
URL: http://houston.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0