tiden bara går

jaha, ett nytt år har kommit, och snabbt gick det. mellan dagarna försvann iväg, jag jobbade mest under tiden, var öven på center syd en runda. sen mitt i allt var det helg igen, först lite krök på fredan nere i stan, sen lördan var det vilodag, likaså på söndan.
nyår firade jag & jeppo hos nina (& även frida & tina) för dessa filurer höll ju faktiskt i partajet. jag tvingade angelica att handla till oss på systemet nån dag innan, så vi fick inhandlat massa öl & cider m.m. vi anlände till kågeröds lund efter halv sju tiden nån gång, och vid halv 9 var det dax för middan, redan då var man nog lite på lyset haha men man får faktiskt lov det på nyår! kvällen gick fort som alltid, och klockan blev både 23 och midnatt.
då är det ju tvunget att man ska fira tolvslaget och det fick vi ju göra. blev ett jävla håll igång, för jag började bråka med folk till höger och vänster..... typiskt mig att göra en sådan sak, jag minns inte ens varför jag blev så tosig på en av killarna där. blöööö. runt 3 "stängde" nog festen och vi började hjälpa till att städa undan och hade riktigt kul ändå ;P
på morgonkvisten bar det av hem till tina där vi kulle övernatta. somnade nog direkt, för jag kommer inte ihåg någonting, jag har börjat glömma bort att jag går och lägger mig, sist jag festa, som måste ha varit i fredes så somnade jag med kläderna på (i och för sig hade jag bytat om till joggingkläder när vi kom hem) och kom varken ihåg att jag hade sminkat av mej eller när jag gick och la mig, fått mej en dålig ovana där... har inte så mycket mer att tillägga om mitt nyår, eller så giter jag inte skriva mer. vi hade skoj, trots lite olika incidenter.


nu ska jag duscha och sen kommer jeppson hit, ska skall ta det andra vaccinet nu, igår vaccinerade mamma oss mot hepatit A. och snaaaaaaaaart åker vi på semester. men först ska jeppo fylla 19, som han gör på fredag, ååh ska hinna köpa present till han imorrn. får fan se till att hitta nått trevligt, fantasin tog slut nu efter jul.

adjöss.

154296-63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0