10 timmar i stöten

som vanligt när jag bara skulle ner en vända om stan så "råkar" jag köpa en himla massa. det enda jag var ute efter var ett par byxor, och jag kommer hem med underkläder, lite smink, några tröjor, ett linne och en bh. haha sällan det händer! men å andra sidan är det aldrig fel att shoppa ;)

blaaa idag jobbar jag delad tur, från 7.30-12 och sen 16-22. egentligen är det inte schema lagt, men jag ställde upp ändå. så idag jobbar jag 10 timmar. min lön blir nog inte helt fel i juli hihi.

till helgen så ska jag iväg med jeppe, anton och deras mamma och bo i en stuga vid laholm. eftersom det fina vädret kommer tillbaka nu i veckan så är det badning på schemat, bland annat. det ska nog bli trevligt. och ännu trevligare är det att jeppe är hemma en måndag från och med nu på fredag. vad jag har längtat!!!!!!!

morsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0