en snabbis

nu får jag snabba mig, för jag ska se CSI kl. 22.55 eller när det börjar? fast jag kom på att det började nog 22.45.
hum, intressant helg i övrigt. jag blev bjuden på vin på krogen, av en tjej. som jag aldrig sett innan! coolt! i fredes fick jag stryk av en blatte hehe, mer om det när jag hinner, jag röjde på tages och trillade in i en taxi kl. halv 4 på morronen. igår så var jag seg, men dock inte bakfull. jag hinkade i mig sprit men inget hände? jag & jeppe invigde den nya hamnkrogen (gamla valters). vi minglade i stan och somnade till nile city på morron kvisten.

nä fan jag ska äta upp mina nooodels och kolla på CSI nu. ps. jag liknar en kräfta så röd som jag blev efter solen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0