gammalt festfolk!!!

jaha det var ett par dar sen man skrev något intressant här. dagar flyter på som aldrig förr (fast lite sakta går dem, för jeppe kommer inte hem förrän på onsdag) jag har mest jobbat och sådant! aldrig fel, imorgon ska jag faktiskt jobba på dagen, det är ett tag sen. jag har blivit riktigt bekväm med sovmorrnar nuförtiden ;P och sen ska jag röja loss på kvällen i student tältet hihi.

och apropå fest, igår hade min lillasyster avslutningsfest för att hon gick ut 9:an. så här kryllade av en jävla massa ungdomar. mitt i allt så får jag syn på folk som jag brukar träffa på fest. HALLÅ? ni är 19-20 och hon är 15 (!!!) vad har ni gemensamt? dessutom en avslutningsfest för att dem gått ut 9:an. hahaha dra mig baklänges. det var riktigt glöttigt.

nä, jag ska upp tidigt imorgon så nu är det bingen. jag hoppas det blir ett fint väder till alla studenter imorgon & att ni får roligt =)

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0