ikväll ska jag vila mig

jag har fått på mig mysiga joggingkläder nu och så skönt det är! ikväll ska jag inte göra ett endaste dugg. för det första så vill jag inte göra ett dugg, sen regnar det ute och jag är lite trött sen igår. det passar mig utmärkt!
mamma har börjat på maten, så jag får kanske hjälpa till lite istället för å sitta här. jag ska såklart äta lasange som jag älskar så mycket! ikväll har jag ett par filmer som jag tänkte plöja igenom. det är kanske så att jag slocknar rätt tidigt.

jag kan bjuda på en bild från igår, mycket mer har jag ingen lust till. vi hade iallafall en trevlig, svettig och rolig kväll =)  




Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, ja för svettig var du det fick jag känna på ;)

2008-06-14 @ 20:57:14
URL: http://madeleinejivenius.blogg.se/
Postat av: Josse

hahaha, jag var mycket noga med att visa alla mitt svettiga hue ;p och nacke

2008-06-15 @ 13:19:49
URL: http://houston.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0