så blandat som det kan bli!

tjalalala. första gången för i år, så badade jag idag! hela tre gånger var jag i vattnet och plaskade, men jag blötade inte ner håret, för det hade jag precis duschat innan vi drog till playan. det låter kanske inte som en genomtänkt idé, men jag hade grymt mycket hårspray, wax & annat skit i håret.
dessutom jag har bränt mig ganska mycket i ansiktet & ovanför brösten (jag vet faktiskt inte vad det partiet på kroppen heter ?) men det var skönt, imorgon ska jag kasta mig i en solstol nån stans och sola. mamma började sätta upp poolen idag, så den skall jag bada i under den kommande veckan.

nu ska jag förklara vad som menades med "stryk av en blatte". det var såhär. eller jag drar igenom kvällen lite snabbt  först.  vi hade en riktigt trevlig kväll i axeltofta med jobbet. vi spelade bränboll & jag bjöd in mig själv till att spela fotboll med barnen, när jag började bli rund under fötterna, men det var trevligt ändå.
kring 22 tiden så drog jag & några till stan och gjorde den osäker. nåå, allt hände på tages. jag sjöng kareoke (tydligen hade någon filmat det (!!!!!!!!!!!!) hemska tanke & hemska film! jag vinglade omkring hit & dit och var nog rätt odrädlig... men så höll nårra killar på så som killar håller på, ska dansa extremt nära en, råka "klämma lite på låret/benet eller rent av på bröstet.
jaja men inget av det gjorde dem, men jag flög på dem ändå och får mig en lusing i plytet. baaaah. jag sprakar väl aset allt vad jag kan på benet (ska jag vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg om jag sparkade han innan eller efter) och så kommer årets dummast jävla idiot fram (en tjej) snälla bråka inte med han buhuuuuhhh. ja, mina ord var väl inte rumsrena som jag svarade denna slemmryggade varelse till brud. haha jävla tramseri! fast jag kanske får skylla mig lite själv, för jag har en känsla av att jag var ganska otrevlig mot dessa dummskallar till killar. men icke ger det något rätt till att slå till nån!
JÄVLA BLATTAR RENT UT SAGT!
jag stack därifrån rätt snart och tog en taxi hem och surade för att jeppe inte hade kommit hem, så jag ringde han istället och däckade på fläcken. 

lördagen, hem till mig en runda, körde jeppes lillasyster till och från kalas. vi var hemma själv hos jeppe, lagade middag ihop och satt på altanen, njöt av vädret och drack lite alkohol. efterhand gick tiden så drog vi och käkade friterad spätta filé på den nya hamnkorgen, smarrigt! slank i några öl och så drog vi en runda till pumpshuset och mötte jeppes päron m.m. drack irändsk öl  ehum sådär gott. sedan åkte vi ner till stan en runda, dyr historia!!!!! jag betalade 650;- för jeppe ska vara med på tycho golfen dagen innan midsommar. givetvis ska jeppe vara med för adam bjöd in honom ;p och jag som är banken får snällt betala möhö.
 
vi hängde kvar lååångt efter stängning och såg hur allas vår ex landskrona politiker marco huttunen (?) blir utslängd och portad från tycho i knäkorta shorts (hahaha) och rosa tröja. för att sedan köra den klassiska: knulla din mamma till tychos vakt! vakten (mike tror jag han heter) kontrade med något verbalare meningar och så lommade tönten iväg utan att komma på något att försvara sig med, haha! ibland är det himla kul att vara åskådare.  

nu är det direkt ner i bingen!

ps. jag är rädd för att det blev en del upprepning ifrån förra inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0