älskade choklad

antingen inbillar jag mig, eller så har marabou ändrat på sitt recept. för jag tycker chokladen har blivit godare, lite mer, tja vad ska man säga fylligare smak (?) jag tror nog man kan utrycka sig så.
jaha annars då. jag har jobbat idag, blev lite mer än 6 timmar idag, närmare bestämt 8 timmar = mer pengar. jag har ju funderingar på att åka till thailand om cirka ett år (vilken framförhållning) men i alla fall så får jag nog snällt lov att börja spara in på mina (enorma) utgifter. jag har lyckats låta bli att handla på mitt kort sen i fredes, det tycker jag är framsteg. visserligen shoppade jag lite då, köpte sprit och tog ut 200;- men har ändå kvar en hel del. så jag klarar mig, får jag tillägga!
och jag åkte gratis hem från stan, för biljett automaten hade gått sönder på bussen. fan va det lät sniket att jag sparade in "hela" 12 spänn, men det var inte så jag menade ;P

nä, nu ska jag träna lite. ciaaaao.


154296-77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0