bra filmer

fyfan jag var jätte trött när jag vaknade för en halv timme sen ungefär. men det är ju inget att göra åt det. just nu sitter jag och häckar här framför datorn hemma hos jeppe, och till frulle äter jag schweizernöt choklad. förmodligen ska jag väl äta vanlig frulle sen.
igår somnade jag ovanligt tidigt och ovanligt konstigt. mitt i filmen "No country for old men" sov jag, jag kan aldrig tänka mig att jag somnade för den var tråkig. för den verkar riktigt bra, och den har fått jätte bra betyg. en annan film vi också såg igår var johnny depps nya klockrena film "Sweeny todd", visserligen ett slut man kanske vänta sig, men ändå oväntat. en musikalisk film med influenser av mycket blod, lite udda kanske, men vafan då. jag tyckte skådespelarna var redigt bra.
ja igår så var vi en runda på baggens också och hälsade på anton som jobbade hela jäkla dan. jag fick lite pommes och bearnesås, så förbannat gott. jeppe skulle tvunget äta pizza så det fick han jsälv gå iväg och köpa.
senare på kvällen stack vi bort till filip för krille skulle hämta sin vatten pipa, så där stannade vi en stund och kollade på en glöttig jackie shan film på 5:an. innan vi drog därifrån röjde vi undan alla ölburkar och annat äckligt som finns kvar dagen efter en fest. filip och anton var iväg på fest, så det var inget dem kunde fixa själv ;P
i eftermiddag ska jag & jeppe hem till hans mormor och tja äta påskmiddag. det blir väl trevligt.

jag orkar inte skriva något om påskafton, så det gör jag väl senare ikväll. om jag orkar.


nu ska jag fortsätta glo på mysteriet på greveholm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0