dagen efter en fest

god morgon världen!
idag mår jag riktigt prima, tänkte bara precis slänga in några rader nu, för jag giter helt enkelt inte skriva ett långt jävla inlägg. i korta drag var kvällen riktigt skoj. jag vaknade redan kl. 8 imorse och sen igen kl. 9 och fann då att jeppe inte sov bredvid mig. vi hade små bråkat igår, så han hade gått ut och lagt sig på soffan. men nu är det lugna puckar igen.
idag är jag så sugen på att göra nått, om min ekonomi hade tillåtet hade jag gärna dragit över till helsingör och ätit lunch/middag på nån trevlig resturang. jag tycker det hade varit jätte mysigt. men jag har bara några hundra lappar kvar, så jag är ganska pank. men löning på torsdag, så det är skönt!
vi ska förmodligen se sweeny todd sen, med min älsklings deppan ;)

nu är det frulle på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0