fest ikväll igen

ja för det blir det. gårdagen var trevlig och relativt lugn. jag slutade jobba vid 20, mötte upp jeppe vid tågstationen och sen hem om en vända till han och ut i stan. vi träffade anton och filip, drack lite öl sen var det inte mer med det. vid stäningsdags så bar det av hemåt.
som vanligt vaknade jag tidigt idag med, redan vid 9, men lyckades somna om en timme till. efter frukost drog jag & jeppe ner till stan, han mor fyller år så anton och han skulle försöka hitta en present, vilket dem också gjorde. jag passade på att åka hem under eftermiddan, hämtade kläder och annar,  för jag började jobba kl. 16, så här sitter jag nyss hemkommen och ska bara precis byta om till något snyggare, och sen  så ska jag dricka öl =) man kan hoppas på att det är mer och trevligare folk ute idag. vi får se.
imorgon är det curling på schemat, jag får återkomma om hur det gick hihi.

ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0