hälsosamt

klockan är  halv 6 på kvällen och det är fortfarande ljust, varje år är det lika härligt när vi går mot ljusare tider. jag har kännt mig nyttig idag, för jag & mamma var på en hälsokväll på stadshuset och kollade på olika montrar, föreläsningar och diverse utställare. jag infann mig på något som heter skrattyoga, det får jag hålla med om att det var skoj. man får en och annan idé om hur mycket nyttigare och hälsosamare man egentligen kan/bör vara. men det "glömmer" jag lika fort jag går in på ICA, och styr mina ben mot godiset haha.
fast lite onyttig har jag allt varit, för chefen bjöd på smörgåstårta på jobb. en trevlig överaskning, för en gångs skulle åt jag inte bara den med räkor i, utan tog också rostbiffen enligt Lailas rekomendationer. riktigt smarrig.

nu ska jag hälpa mamma med maten, vi ska äta låtsas tacoröra i hassan bröd. ingen som vet vad det är, men där är en musilm på brödpaketet, och inga tacokryddor äger vi. vi får se hur vi åtgärdar det!

tjaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0