jeppes körkort


nu måste jag få tillägna ett litet inlägg till min älskade pojkvän som tog körkort idag. han klarade det galant, fanns inte en tillsymmelse till att han inte skulle klara det. man blir så glad när sånt inträffar :) så grattis till dig jeppo. anton och jeppe (en stolt jeppe) kom hem en runda om mig och jag bjöd dem på créps. sen så fick faktiskt jeppe snällt köra mig till jobb hihi, inte han emot om jag säger så.
jag känner att jag också får ta tag i min körning som jag aldrig har påbörjat, för hur svårt kan det vara? hehe. nu börjar jag intressera mig lite granna när det kommer till körning, får se hur länge det varar.

om en liten stund när jag gått hem i från jobb, ska jag direkt ner till baggens. jeppe och filip spelar ju som sagt, kan bli skoj det, jag får se om jag orkar fotografera dem lite, så får bilderna hamna i bilddagboken idagarna. då kanske det slinker ner en och annan öl (som nån annan får betala för min ekonomi är inte att leka med) imorgon är det också dax för jobb, och lördag morgon. najs najs. men på lördag kväll då ska det ballas ur. fest för hela slanten.

nu ska jag äta ur påskägget (som är ENORMT) som vår chef har skänt till oss.



154296-78

så nu är det slut med övningskörningskylten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0