måndags kväll

jag tänker på såna som är mega aktiva med att skriva i sin blogg. hur fan hinner dem med ex. 4-5 inlägg om dagen? varje dag ska ju tilläggas. om man exempelvis ska iväg och shoppa en hel dag, sen hem snabbt och duscha och ut på fest? så jäkla "beroende" av att skriva i sin blogg kan man väl inte vara, så att man antingen mobilbloggar eller skriver inlägg innan man sticker på förmiddan, ett precis när man kommit hem, ett innan man ska dra på partaj, och sen såklart sumering när man trillar in genom dörren på natten / morgonkvisten. jag tippar på att det går till på nått sätt åt det hållet ;P jag finner i alla fall inget nöje i att binda sig så mycket vid en dator. mer än vad man alleredan gör.

just nu sitter jag och snackar med en fårskalle på msn, som tror att vi ska träffas. vet i fan hur länge jag haft han på min msn, jag kan inte dra mig till minnes att jag snackat med han innan ens. men efter tre frågor om vad jag heter, var jag bor och hur gammal jag är så vill han träffas. jag ljög som vanligt om det, bella från malmö går alltid hem hahaha. haha vafan är det med killar? får dem ingen fitta eller? tror dem att man är så dum i skallen så man kastar sig över första bästa kåta kille på MSN? nä ska tjiva med han en stund nu, sen ska jag duscha, och kanske slå på en film.

tjing!



154296-76



och en sista sak, nu på fredag kommer jeppson hem och är hemma under hela påskveckan, eller han är till och med hemma i 11 dagar. skönt att få ha han hemma så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0