mina pengar

ibland blir man så lycklig som man nästan spricker. jag kollade min lön nu som kommer in i natt. jag får 9.000;- jag trodde jag skulle få runt 5-6000;-, fy fan vad härligt. jag trodde jag hade jobbat mycket mindre. då vill jag inte tänka på vad jag får i lön i april. jag har både jobbat påsk, helger och flera dagar i sträck! naaaaaaaaaaajs. en del av dessa pengarna ska jag börja spara nu, om det ska lyckas bli en thailand resa till vintern.




154296-81



och en sak till som handlar om pengar. domen från hovrätten kom igår. straffet för killarna blev detsamma 1 år och 3 månader. men dem hade höjt skadeståndet till mig till 20.000:- ojojojo, jag lär väl inte få allt på en gång, och det lär nog ta tid. men ändå, veta att 20.000:- väntar på mig är aldrig fel. och veta att kräken verkligen åker in i finkan, ja då mår jag minsann ännu bättre.

nu tror jag att jag ska göra kanelbullar.

hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0